2012. július 22., vasárnap

Kencesuli beszámoló


A Creativiky iskola tanfolyamvezetőjének, Torma Vikinek az összefoglalója a júliusi táborról:

Hát mit mondjak? Nekem jó volt. Nagyon jó.

Először is: most láttam először egyben a Kencesulit. És a Kencesuli szakmailag nagyon jó. Nem hiába vagyok büszke rá. Az ami eddig csak az én fejemben létezett, ez a tábor valóban létrehozta.

Másodszor: a Kencesuli széttöredezve fele annyit sem ér, mint így egyben. A résztvevőknek a végére teljesen összeállt az egész kencekészítés. Láttam őket a hét elején teljesen elveszve a rengeteg új szó között, hogy a hét végére már nemcsak azt tudják kitalálni mi mire jó és miért kell egy kencébe, de arra is képesen, hogy új receptet tervezzenek. Láttam őket, amint az első napokon zavartan állnak a tanfolyamokon, valódi kérdések nélkül, mert szégyenlik újra és újra megmutatni mennyire nem értik, és a hatodik napon igazi értelmes kérdéseket feltenni órákon keresztül, nem keveset, gondolkozva, értőn. Nagyon nagy élmény volt.

Az persze valószínűleg még hónapokig el fog tartani míg rendszerezik magukban azt a rengeteg új információt, ami a hat nap alatt elhangzott, de mindenesetre már nem tévednek nagyon el a gélesítők-emulgeátorok-tartósítószerek útvesztőjében többé.

Harmadrészt: Rengeteg kence készül a táborban. Jobbnál jobbak. A legbüszkébb még mindig a fogkrémre vagyok (ami igazán csodás lett, most, hogy neemfa levelet teszünk bele kéreg helyett. Most zöld, és elég keserű, de nagyon finom. megvan a kedvenc fogkrémem :o) ). De csináltunk lehúzható arcmaszkot, jobbnál jobb arc és testápoló krémeket, fényvédőt, deot, bőrradírt, hintőport, babafogkrémet, parfümöt, tigrisbalzsamot, egyszerűen mindenfélét.

Negyedrészt: fantasztikus munkatársaim vannak! Ebből a szempontból nagyon szerencsés vagyok. Emese fantasztikus segítőtárs a tanfolyamokon, Rita pedig csodásan csinálja a munkáját a háttérben. Verát már meg sem merem említeni, mert úgysem hinnétek. Nagyon jó csapat a miénk!

Ötödrészt: mindehhez Zsaki főztje: Hmmmm...

Egyszóval én nagyon elfáradtam, de nagyon jól éreztem magam. És büszke vagyok magunkra!

p1290414
Viki

Több okból is bemásoltam Viki írását, egyrészt mert személyesen jól ismerem őket, dolgozom velük, tanulok tőlük, nagyon szeretem amit csinálnak, mindenkinek szívből ajánlom a tanfolyamaikat.
Aztán nagyon kedves volt tőle, hogy megemlített az írásában.
Végül pedig ez a szuper függőágy, ami a képen van, az enyém volt, csak gazdát cserélt, megvette Viki, úgyhogy most a két csudahelyes kislánya is benne pihenhet. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése