2012. augusztus 19., vasárnap

Szimpla piac - termelői vásár hírek

Aki keresett minket ma és múlt héten vasárnap, attól elnézést kérnék, hogy nem jeleztem, nem leszünk. Múlt héten nyaraltunk, ma meg a nagytakarítás közepén vagyok (az előző két-három hét nagyon munkás volt, befőzés, aztán a szappansuli táborában főztem, most pénteken, 17-én pedig a Mesterségek ünnepén főztünk nagyanyás módszerrel készült szappant sparhelten - ezekről írok mind bővebben is).

Jövőhéten augusztus 26-án kinn leszünk a Szimpla kertben, barátnőm, Brigi és a párom lesznek kinn.

Ismét lesz akkor kakukkfűszörp, ami nagy sikernek örvendett eddig, a bazsalikomszörppel együtt. Remélem ezután is kelendő lesz. :)

Aki nem tud a vásárba menni, de szeretne addig szörpöt, lekvárt, nyugodtan írjon nekem az email címünkre: zsak.ildiko@sunimajor.hu. Itt lakunk Budapesten, és a készletből is van fenn mindig, személyesen, vagy futárszolgálattal tudom teljesíteni a kéréseket.

Nemsokára jön a szilva, és az üstben főtt szilvalekvár, a cukor nélküli, nagyon sokáig főtt, igazi szilvalekvár. Lesz nagyobb kiszerelésben is, 580 ml-es üvegben.
Persze a klasszikus szilvalekváron kívül lesz ecetes fokhagymás szilva savanyúság, bodzabogyó-szilvalekvár, boros-fahéjas verzióban és fűszernövényesen, levendulával bizonyosan, de közben kitalálok még sokfélét, úgyhogy figyeljétek a híreket. :)

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése