2012. április 14., szombat

Új szappanok - első rész :)

Gyerekeknek és dinókat kedvelőknek.
Illetve a csillagos mintás is választható természetesen, akinek az tetszik.
Őszintén bevallom, szerintem, ha az ember éppen még nem gyerekkorú vagy nem paleontológus, nehezen tudja elképzelni, hogy szeresse a dinoszauruszokat. Hacsak nem erre kényszerül, mint szülő, és jelentem, én pont ebbe a kategóriába tartozom. :)
Mielőtt megszületett a kisfiam, azt mondtam, bármi jöhet, csak a dinókat ne engedjük be a tudatunkba és a lakásba, megmagyarázni ugyan nem tudtam, miért. Aztán Milán 2 és 3/4 éves koráig (ez van most) sikerült is ez az akció, de sajnos a kedvenc mesecsatornáján feltűnően sokat adták ezen fura fejű állatokról készült rajzfilmeket, és éreztem, kész, ezt már nem tudjuk magunkról "levakarni és eltávolítani". :)
Még annyit fűznék ide, hogy mikor felfedezte a gyerkőcöm a szappant, roppant mód el kezdett gondolkozni, hogy neki ez nagyon ismerős, és mutogatott a tv felé a kis okosom, amikor meg nézte "élőben" őket, a szappannal a kezében tv-zett, folyamatosan figyelve a szappant és a mesét egyszerre. :)))
Az hogy a szappanban van egy alagút formájú csokis rész, azt nem a rajzfilm ihlette, ezt a dizájnt még azelőtt találtam ki, hogy nagyon ráragadtunk volna a témára. :)

Az összetétele az alapreceptem: extra szűz olívaolaj, hidegen sajtolt napraforgó olaj, kókuszolaj, ricinusolaj, vaj. A pluszt a végén hozzáadott banánpüré és az olvasztott étcsokoládé (90%-os) adja, ami ugyanúgy, mint a kakaópor, hidratálja a bőrt, simává teszi, tele van vitaminokkal és ásványi anyagokkal, amik táplálják azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése